Pages

Saturday, December 31, 2011

Gyler cOOl !!

mulakan dgn Bismillah , okeyh . 28-12-11 , 9a.m - 9p.m , Sunway Lagoon &Piramid . . .
yeah , memang pengalaman yang takmungkin aku dan teman2 aku lupakan !! best sesangat :) walaupun pada mula nyer ada masalah , tetapi semua berjalan dgn lancar selepas itu . Kami 5 kaum hawa tumpang Mahani naek kereta bapa nyer ! 12 org lelaki naek moto masing2 . HUH !! hebad kann budak laki :) HAHA ! kumpul sama dekat tempat beli tiket , memang aku suka gyler kene beratur dekat sejam tgh panas buta nk beli tiket --' aiiyakk ! takpe pastuh budak  laki lak beratur :p hehe . akhir nye masok lebih kurang kul 12tgh . 

apa lagy terjun time lah dalam kolam !! HAHA ! ^__^ maen sana , maen sini sampai aku luka pown aku taksedar --' #sakit sampai sekarang !! pergh yg x boleyh blah kene kacau dgn mamat "KELANTAN" --' menyakitkan hati betullah !! takselesa , buang masa jahh sbb kene kacau ngn dieorg semua !! very annoying !!  dah2 tukar topik !! kite cita pasal Game budak laki wat . apa ? hah ! kami pompan kene pegi sebrapa dalam air yang kami mampu ! huh , dengar mcm seramkan ? memamg pown kami sampai hampir lemas dah , haha naseb dak laki dah ready nak tolong kami nieyh , bak kata addin dak pompan nieyh macam cacing kepanasan ! --' wat malu jahh . then kul 5 kami beredar utk mengisi perut yg kebuluran !! haha , KFC time !! wehoo . ayam3 kooookkkkoookk !!! 
  
wehoooo  !! syOk habis kali nieyh outing , bebudak kelas KAMI mmg TERBAEKK !!! -NeptuneForever- 
penat seharian disana memang takterasa langsong !!! kehebatan keseronokan kegembiraan mampu mengubah segalanya :) kawan2 aku sayang korang semua keyh <3 . THE END . assalamualaikum & salam sejahtera

No comments:

Post a Comment