Pages

Sunday, December 25, 2011

kawan BaRu

ermmm okeyh mula dgn bismillah ,
15.disember.2011 - Berjaya Times Square - 7a.m ~7p.m

yeay hari nie aku dapat kawan baru , mereka sume dari KL ! terbaekk !! gerak dari rumah dgn mummy - thanks mummy tlg bwak aku dan aten :) okeyh , dari sini aku gerak dgn kawan tersayangku iaitu FATIN !! then sampai sana awal seyh , dah macam orang nak masok kerja plak !! 7.30a.m sampai pastu amek tren pergi "TS". sampai "TS" kul 8a.m apa lagi terus pergi cari makan lahh...lapar kowt !! HAHA :). kul 9 kawan baru dah sampai kate nyerw di mesej Fatin . jyeah tuhh die ----> tgk gmbr kat bawah..



HAH ! sweet kann mereka sume , sayang korang . opsst jgn jeles taw awak-2 :) . tuh baru nak mula jalan-2 , belum panas lagi enjin bak kate orang makanik . shopping-2 itulah kegemaran kawan baru aku . yeah , aku pown terpengaruh sekali . tettttteeet !! kul 12 kite orang pergi makan kat McD , HUHU ! nyum nyummm . kat situ kite orang gosip lahh #maklom perempuan . perut pown dah maju ke depan kami sambung shopping dari satu tingkat ke satu tingkat yg laen . pergh memamg penat gyler lahh kann !! tipu sape kate x penat langsong !! :b . ehh panjang dah cite , lupe plak aku nak kenal kann korang ngn kawan-2 baru aku ekk !! aiyakkk , sorrryyy ! okeyh first budak comel dgn lesung pipit nye , so beutiful girl lol name die Fatin Hamid !! (yg pakai tudung PINK)
then kawan aku yg kedua nieyh , HUH mulut die memang memeriah kann suasana betul . happy gyler dapt kenal die , tagline die "sweeeeet" apcoz die pown sweet :D plus die nieyh memmg sempoi gyler , name die Qurratul Aini !!
lastly , orang nyer chubby-2 comey-2 , tapi baik gyler HAHA ! die nieyh cool habis , tapi suka shopping necklace "owl" , fesyen skrg kann !! sorry lahh aku x berminat . #aku bukan pandai bergaya pown !!! ehhh , melalot plak cite pasal aku , keyh-2 sambong lagy . die dan kawan-2 yg laen sume pandai gyler berfesyen except aku lahh kann !! for sure... :b nieyh lahh orang nyer name die Fatin Aqilah ---->
yeah !! tuhhh die !! okeyh nak cite yang FUNNY gyler . APA ? jap lahh... HEHE kalo korang sume perasan kann antara kami berlima ada tiga orang name sama iaitu "FATIN" ! memamg unik :) kalo nak panggil memamg sume skali pandang . HAHA !! terbaekkk . itu baru nama , kalo korang perasan lagy ada tiga orang nieyh pakai pakaian "PINK" sorang tudung , sorang baju , sorang lagy seluar !!! HAHA !! mereka sume kawan-2 saya yang unik betul , sweet gituhh . okeyh yang palng penting korang jgn jadi "perasan keyh" HAHA ! gurau jahh
nieyh saya dan teman sehati sejiwa saya , my lovely friend same gyler same kecoh same-2 sume

-okeyh , habis cite dahh , penat dahh , "ingat aku dalam doamu kawanku" -

No comments:

Post a Comment